Ta stran ima omejeno podporo za vaš brskalnik. Priporočamo, da preklopite na brskalnik Edge, Chrome, Safari ali Firefox.

Pokličite nas za več informacij: +386 40 473 322

Use coupon code WELCOME10 for 10% off your first order.

Cart 0

Čestitamo! Vaše naročilo izpolnjuje pogoje za brezplačno dostavo. You are €100 away from free shipping.
Dodaj opombe k naročilu.
Je to darilo?
Izdelkov ni več na voljo za nakup.

Izdelki
Združi z
Seštevek Zastonj

Stroški dostave, davki in kode za popust se izračunajo ob zaključku nakupa.

Kaj potrebujete za registracijo kozmetičnega izdelka?

Registracija kozmetičnega izdelka je ključni korak za zagotavljanje njegove skladnosti z zakonodajo Evropske unije (EU) ter za zaščito zdravja potrošnikov. V EU je ta postopek urejen z Uredbo (ES) št. 1223/2009, ki določa stroge smernice za vse kozmetične izdelke, ki so dani na trg.

1. Klasifikacija kozmetičnega izdelka

Pred začetkom registracije je potrebno določiti pravilno klasifikacijo kozmetičnega izdelka. To vključuje identifikacijo vrste izdelka, njegove uporabe ter kategorije, v katero spada. Natančna klasifikacija pomaga pri določanju potrebnih testiranj in dokumentacije ter zagotavlja, da izdelek izpolnjuje vse zakonske zahteve.

2. Pregled formulacije

Pregled formulacije ali preverjanje skladnosti formule je postopek, v katerem se oceni sestava kozmetičnega izdelka. To vključuje preverjanje, ali so uporabljene sestavine dovoljene, ali so v dovoljenih koncentracijah ter ali izdelek izpolnjuje varnostne standarde. Ta korak je ključen za zagotavljanje varnosti in kakovosti izdelka.

3. Izdelava PIF (Product Information File)

Dokumentacija z informacijami o kozmetičnem izdelku (PIF) je zbirka vseh relevantnih podatkov o izdelku, vključno z njegovimi sestavinami, proizvodnim procesom, varnostno oceno in drugimi pomembnimi informacijami. PIF mora biti na voljo pristojnim organom in mora biti hranjen najmanj 10 let po tem, ko je bil izdelek umaknjen z tržišča.

4. Test stabilnosti

Testiranje stabilnosti ocenjuje, kako izdelek ohranja svojo kakovost, varnost in učinkovitost skozi čas pod različnimi pogoji shranjevanja. To vključuje preverjanje sprememb v barvi, vonju, teksturi ter morebitne kemične spremembe v izdelku. Stabilnost je ključna za zagotavljanje dolgotrajne kakovosti izdelka.

5. Izzivni test oz. preizkus učinkovitosti

Izzivni test ali preizkus učinkovitosti je postopek, v katerem se ocenjuje sposobnost kozmetičnega izdelka, da ohrani svojo mikrobiološko kakovost med uporabo. To vključuje testiranje učinkovitosti konzervansov v izdelku ter zagotavljanje, da izdelek ne povzroča škodljivih učinkov na koži ali drugih delih telesa.

6. Priprava dovoljenih navedb na primarni in sekundarni embalaži

Označevanje kozmetičnih izdelkov mora biti skladno z zakonodajo in mora vsebovati vse potrebne informacije, kot so seznam sestavin, navodila za uporabo, opozorila ter druge relevantne informacije. Pravilno označevanje pomaga potrošnikom pri izbiri in varni uporabi izdelka.

7. Prijava izdelka Evropski komisiji na portalu CPNP (Cosmetic Products Notification Portal)

Preden je kozmetični izdelek dan na trg EU, mora biti prijavljen preko spletnega portala za obveščanje o kozmetičnih izdelkih (CPNP). To omogoča enotno obveščanje pristojnih organov v EU o novih izdelkih na trgu ter zagotavlja sledljivost in varnost izdelkov.

8. Določitev odgovorne osebe (RP - responsible person)

Vsak kozmetični izdelek mora imeti določeno odgovorno osebo v EU, ki je odgovorna za skladnost izdelka z zakonodajo, za pripravo PIF, za prijavo izdelka na CPNP ter za zagotavljanje varnosti in kakovosti izdelka.

Skrbno izvajanje vseh zgoraj navedenih korakov zagotavlja, da so kozmetični izdelki varni za uporabo, skladni z zakonodajo in kakovostni, kar je v interesu tako proizvajalcev kot potrošnikov.


Registracija kozmetičnega izdelka v EU je ključen postopek, ki zagotavlja varnost, kakovost in skladnost izdelkov z zakonodajo. Z upoštevanjem vseh korakov, od pravilne klasifikacije izdelka do prijave na CPNP in določanja odgovorne osebe, proizvajalci ne le da izpolnjujejo zakonske zahteve, ampak tudi ščitijo zdravje potrošnikov in prispevajo k večjemu zaupanju v kozmetične izdelke na trgu. S skrbno izvedbo teh postopkov lahko podjetja zagotovijo, da njihovi izdelki niso le učinkoviti in varni, ampak tudi v celoti skladni z evropskimi standardi. Pomembno je, da podjetja sledijo najnovejšim zakonodajnim smernicam in redno posodabljajo svoje postopke, da bi ohranila visok nivo kakovosti in varnosti svojih izdelkov.